İzleyiciler

4 Ağustos 2014

EYY AŞK

Uzun zamandır yazmadığımı farkettim. Belki de yazacak bir hikáye bir anın peşine süreklendim bir süre. Ve sayfamı şöyle bir inceledim de bayadır da aşktan söz etmemişim. Aşkı kaleme almayalı baya zaman geçmiş. Hep ararız ya hani hayatımız boyunca gerçekten aşk nedir diye. Hani herkese göre de farklıdır dünyası. Kimine göre yanmak, kimine göre yakmak, kimine göre karşılık beklemeden sevmek vs. Şimdi AŞK nedir diye sorsam eminim birden fazla mána çıkar derinlerde sakladığınız yerlerden. Merak ediyorum aşk neden hep derinlerde sakladığımız ücra köşelerdedir? Hiç mi ulu orta yaşanmaz seviyorum diye haykırmak varken neden sessizce seviyorum deriz. Neden korkarız sevgimizi sevdiğimize ulu orta beyan etmekten. Reddedilmek mi korkularımız, kabul görememek mi, acabalarla keşkelerle kaç zaman geçecek bak kaç ömür diyemiyorum tek bir ömrün var senin ve tek bir ömrü var sevdiğinin. Ya hiç birşey demeyeceksin susacaksın yada yarım bırakmayacaksın sevdanı. Söyleyip kurtulacaksın. Şimdi dersin söyledik eee nolacak şimdi evet de demedi kaldık mı karşılıksız. E söylemeseydin de kalacaktın karşılıksız. Ahh aşk üzerinden ne söylenirse söylensin, arkandan ne konuşulursa konuşulsun hiç değişmeyeceksin biliyorum. Ama yinede engel olamıyorum kendime. Her ne kadar hayır hayatımda seni ve sana dair hiç birşeyi istemiyorum desemde her seferinde hayatıma girmiş buluyorum seni. Girme diyemiyorum müsade etmiyorsun. Belki dilim hayır diyor ama ya gönlüm ona söz geçiremiyorum. Eyy aşk sana sesleniyorum gireceksen hayatıma yada girmek istiyorsan beni yarım bırakma ya gel bir bütün ol benimle yada git ben yarım devam edebilirim kaldığım yerden. Ve gittin sanırım yada ben gönderdim seni hatalarını affedemeyişimden dolayı. Ve bir daha gelme bana ben yarım kalmayı tercih ediyorum. Ama sen diğer yarını bul olur mu? En azından kanıtla bana bak aşk var diye! Üzülmem sevinirim aşkı bulabilen her insan için. Hoşçalal Aşk..

Gözyaşım Misali "T.K" 
Tuğba Kobal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder