İzleyiciler

10 Mayıs 2015

İYİ Kİ VARSIN

Uzun zamandır yazmadığımı fark ettim. En son yazdığım tarihe baktım da 23 Ekim 2014. Baya zaman geçmiş yazılarımın üstünden. Belki de artık yazmak yerine yaşamayı tercih etmişimdir. Evet konuşmaktan çok yazmayı seviyordum. Ama artık yazmaktan çok yaşamayı sever oldum. Ben artık yaşıyorum. Daha dinç, daha sevgi dolu, daha mutlu ve daha huzurlu.. Ben gerçek aşkla yaşıyorum. Neyi fark ettim biliyor musunuz? Yaşamak çok güzel bir şeymiş. Gözlerimin içine anne-baba sıcaklığından daha farklı bir duyguyla bakan bir çift göz gördüğümde anladım. Ey aşk varlığınla beni yaşattığın için sana teşekkür ederim. İyi ki hayatımda benimle birliktesin. Ve iyi ki ben artık karanlık diyarlara giderken bana elini uzattın. Seni Seviyorum İyi ki varsın.


Tuğba KOBAL




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder