İzleyiciler

28 Ağustos 2012

Beni Sadece..

Beni sadece;
Benim sana tanıttığım kadarıyla tanırsın.
Herkes öyle
Beni çok iyi tanıdığını zanneden insanlar bile..
Sadece onlara tanıttığım kadarıyla bilirler.
Beni seven insanlar da sayılıdır aslında,
Sevgi derken yanlış anlamayın;
Aşk'tan bahsetmiyorum.
Gerçek sevgiden bahsediyorum.
Beni kusurlarımla yada kusursuzluğumla,
Doğrularımla yada yanlışlarımla,
Yaptığım hatalarla kabul edecek,
Ve bunları yüzüme vurmak yerine bunları örtecek çok az sevenim var aslında.
Ben bunun farkına varalı uzun yıllar oluyor.
Birde sadece onlarla olduğum için sevenler var.
Sevilmekte güzel şey sevmekte,
Hiç sevmeyenler de vardır belkide,
Fark eder mi?
Gerçek sevgilerin olduğu yerde; bence fazla göze çarpmıyorlar bile..

Gözyaşım Misali T.K




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder