İzleyiciler

19 Temmuz 2013

DÜNYA'DA SADECE İKİ ÇEŞİT İNSAN VARDIR

Saat 04:31 ve ben "MY NAME İS KHAN" diye bir film izledim. Bu konu hakkında yazmak istedim çünkü; insanların artık bazı şeyleri düşünmesi gerekir. Hani insanların neredeyse %99'u ırkçılığı, renk, din ve ülke ayrımı yaparda birbirlerine bu sebeplerden dolayı olmadık laflar söylerler ve olmadık şeyler yaparlar. Ölüm, işkence, dışlanma gibi.. Düşünüyorum da neden sevginin olduğu bir dünyayı hep elimizle iteriz. Sevgiye karşı koyuşlarımızın sebebi nedir. Neden ısrarla ırkçılığı savunarak bölünmeleri teşfik eder insanlar.
Filmde de bahsettiği gibi "Dünya'da iki çeşit insan vardır biri iyi insanlar biri kötü insanlar." Ve buna inanarak bir yola çıktı Khan. filmi izlerken ne hissediliyor en çok biliyormusunuz?
SEVGİ..!
Eğer bir insanın içinde sevgi varsa ve bu tüm insanlığa yayılırsa; bence dünya yaşamak için çok daha güzel bir hal alabilir.
Herşey savaşmaktan, bilinçsizce insan dolduruşuna gelerek direnmekten geçmiyor. İnsan neden diğer varlıklardan ayrı bir yere konuldu bilmeniz gerekir. Nedeni AKIL.
Herkesin düşünebilecek kadar, kendisini, olanları,yapılanları algılayabilecek kadar aklı vardır bence. Eğer dünyayı seviyorsak ve onun üzerinde yaşıyorsak neden ona kötü davranalım ki, onu sevmeliyiz ki o da sevgisiyle bize ev sahipliği yapabilsin.
Bunu misafir ve ev sahibi olarak düşünebilirsiniz. Dünya bizim evinde misafir olduğumuz bir yer. Ve biz onun üzerinde geçici de olsa misafiriz. Hanginiz misafirliğe gittiğiniz evi yaşanmaz bir hale sokup çekip gidebilirsiniz. Bence hiçbiriniz. O zaman neden dünyada da misafir olduğunuzu düşünmüyorsunuz.
Unutmayın biz ırklarımıza göre değil iyi ve kötü oluşumuza göre varlığımızı sürdürebiliriz. Eğer izlemediyseniz mutlaka izlemelisiniz.  Sevgiyi hissedin ve yeni başlayacağınız güne sevgiyle başlayın..


Sevgilerimle
Tuğba KOBAL

6 yorum:

  1. Benim Adım Khan izlediğim ve içinde Sevgi barındıran gerçek filmlerden. Çok etkisinde kalmıştım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Aslı hanım, bende çok etkisinde kaldığım için böyle bir paylaşımda bulundum..

      Sil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuz hayırlı olsun. Ben de artık takipçinizim. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmmm.....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Selda hanım bende sizi takip ediyorum.
      Sevgilerle :)

      Sil
  3. Merhabalar Tuğba hanımcım,
    Bloğunuzun yeni takipçisiyim :)) Bu arada bloğunuz hayırlı olsun :)) Paylaşımlarınızı çok beğendim
    Bana da beklerim :)
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar Fatma hanım, çok teşekkür ederim yorumunuz için.
    size de istanbuldan kucak dolusu sevgiler:)

    YanıtlaSil