İzleyiciler

1 Mart 2013

Cesaret ve Gerçekleşen Hayallerim

Hani size demiştim ya bir yazımda;
Eğer bir gün pastacı olursam tekrar yazacağım diye. Belki daha yolun çok başındayım ama hayalimin tam içindeyim artık. Nasıl mı?
Bir gün kariyer.net'te part time işlere bakıyordum MSA'ya girebilmek için bütçe biriktirmem gerekir tabi. Sonra bir an içime bir cesaretmi dersiniz artık istekmi bilemem. Ama sanki o an yapmam gerekyormuş gibi bir an yaşadım ve mekanist.com'dan beğendiğim bütün butik pastanelere hayalimi anlatan bir mail attım. Ertesi gün bir pastaneden mailime cevap geldiğini gördüm. Bırakın kabul edilip edilmediğimi birisinin beni farkedip olumsuzda olsa cevap vermesine bile razıydım. Neyse maili açtım pazartesi gelin görüşelim yazıyordu. Düşünün artık suratımdaki o derin gülümsemeyi. Gittim görüştüm ve o gün başladım. 3 aylık bir işi öğrenme evresi içerisindeyim şuanda. Şansızlığıma inanırdım ama baksanıza gerçekten istediğim şey biranda hayatımın içinde yer almaya başladı. Evet MSA'ya yine gitmek istiyorum. Paramı biriktirince tabiki gidip kendime ek bir artı katarak çalıştığım yere yine döneceğim.  Ve adım adım kendimi ve kabul ederlerse butiği profosyönelliğe taşımak hedeflerim arasında.Artık pastaların içindeyim :) Mutluluk şuanda benimde hayatımda :) ve tabiki teşekkür ederim Melal hanım; bana bir kapı araladığınız için.


İşte bunlarda ilk  denemelerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder