İzleyiciler

5 Mart 2013

Sevgili Okurlarım

Sevgili okurlarım,
Sizce hayatta en acı şey nedir diye sorsam eminim birbirinden değişik sebepleriniz vardır. Bence acı nedir biliyor musunuz? Bence acı; birini sevmek. Onu gönlüne almak, aklına almak. Çok seversiniz bazen sanki o olmasa yaşayamazmışsınız gibi. Yaşarsınız elbet ama aynı benim gibi yaşarsınız. Bedeniniz yani .evreniz kabullendiği, gördüğü, konuştuğu bir cisim vardır ortada, nefes alıp vermek için ruhunuz hala duruyordur ama ya kalbiniz? Kalbinizin ne kadarı yerindedir. Ne kadarıyla ben hala buradayım işte diyebilirsiniz. Ne sevdiğiniz vardır artık yanınızda ne de o eski hayat dolu kalbiniz durur yerinde. Hani çok severiz de yıllar geçsede hep peşimizden gelir ya. Öyle bir şey işte bu da çaresiz kalırız bazen, bana karamsar demeyin. Yazılarımın hiçbirisi karamsarlıktan değil, çaresiz kalmış sevdama yazıyorum. Sevdiğime yazıyorum.
Hani sevmiyorum diyorum ya kimseyi sizlere, hani unuttum, görsem dönüp bakmam diyorum ya.. İtiraf edeyim. Yalan söylüyorum. Unutamamışım demekki, hangimiz, hanginiz unutabilirsiniz geçmişi? Anılar gelmez mi birbiri ardından..? Görsem dönüp bakmam diyorum ya, bi görebilsem keşke o beni görmesede olur izlesem öylece uzun uzun baksam ardından. Kimbilir yine dökülür yavaşca gözyaşlarım.Ben yine gelirim buraya yazarım gözyaşım misali herşeyi..
Acı neler demek biliyor musunuz? Siz sevdiğinizin gözlerine bakarken onun size yalanlar söyleyerek kendini yabancılaştırmasıdır. Gözlerine baktığınız o son zamanlardaki kişiyi hiç tanımamış olmanızdır acı. Ve en büyüğüde nedir bilir misin herşeye rağmen kalbinizi ona teslim etmişken onun hayatınızdan yok oluşudur acı..
Şuan anlatmak isterdim hala dinmedi fırtınalı,sisli kalbimin anlatacakları ama bugünlük bu kadar muhabbet yeter. Sizleride bunaltmayayım.
Tatlı bir sevgi diliyorum sizlere,
sevgilerimle
Tuğba Kobal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder